مقاله برنامه‌ریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) pdf

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله برنامه‌ریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) pdf دارای 16 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله برنامه‌ریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله برنامه‌ریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله برنامه‌ریزی حمل و نقل با رویکرد توسعه پایدار (مورد مطالعاتی: دانشگاه صنعتی امیرکبیر) pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: سیزدهمین کنفرانس بین المللی مهندسی حمل و نقل و ترافیک
تعداد صفحات: 16
نویسنده(ها):
روزبه محمدی – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل ونقل، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران
نازلی آقاشاهی – دانشجوی کارشناسی عمران، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران
سمیرا دیباج – دانشجوی کارشناسی ارشد برنامه ریزی حمل ونقل، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران
امیر گل رو – استادیار دانشکده عمران و محیط زیست، دانشگاه صنعتی امیرکبیر تهران

چکیده:
امروزه استفاده نامطلوب از وسایل نقلیه موتوری، افزایش روزافزون ترافیک شهری را به دنبال داشته است. این امر موجب تولید بیش از حد آلاینده‌ها، افزایش هزینه‌ها و اتلاف زمان شده است. در ایران سالیانه 45000 نفر بر اثر آلودگی هوا جان خود را از دست می‌‌دهند. مشکل در شهر تهران بسیار حادتر است. هدف از این مقاله، ارزیابی جایگاه ناوگان حمل و نقل عمومی در حمل و نقل پایدار و ارائه الگوی سفر بهینه در این راستا می‌باشد الگوی ارائه شده، مبتنی بر اصول برنامه‌ریزی خطی و با در نظرگیری معیارهای اصلی حمل و نقل پایدار یعنی معیارهای اقتصادی، اجتماعی و زیست محیطی می‌باشد. در نهایت با توجه به نتایج به دست آمده از مدل، الگوی سفر بهینه ارائه شده است. با توجه به نتایج ارائه شده، در سفر از مناطقی که دسترسی مناسبی به سیستم حمل و نقل عمومی دارند. هزینه‌ها تا حدود 50 و میزان تولید آلاینده NOx تا حدود 100 کمتر از مناطقی است که به حمل و نقل عمومی دسترسی مناسبی ندارند. در این راستا از نظرسنجی صورت گرفته در دانشگاه صنعتی امیرکبیر استفاده شده است

دریافت این فایل

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید