مقاله شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی pdf

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید

 مقاله شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی pdf دارای 22 صفحه می باشد و دارای تنظیمات در microsoft word می باشد و آماده پرینت یا چاپ است

فایل ورد مقاله شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی pdf  کاملا فرمت بندی و تنظیم شده در استاندارد دانشگاه  و مراکز دولتی می باشد.

این پروژه توسط مرکز مرکز پروژه های دانشجویی آماده و تنظیم شده است

توجه : در صورت  مشاهده  بهم ريختگي احتمالي در متون زير ،دليل ان کپي کردن اين مطالب از داخل فایل ورد مي باشد و در فايل اصلي مقاله شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی pdf،به هيچ وجه بهم ريختگي وجود ندارد


بخشی از متن مقاله شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات صادرات محصولات غیرنفتی pdf :

سال انتشار: 1392
محل انتشار: همایش ملی مدیریت بازرگانی با محوریت: کسب و کارهای کارآفرینانه و اقتصاد دانش بنیان
تعداد صفحات: 22
نویسنده(ها):
مجید اسماعیل پور – استادیار گروه مدیریت بازرگانی، دانشگاه خلیج فارس، بوشهر، ایران
ابراهیم فخرایی – دانش آموخته کارشناسی ارشد رشته مدیریت اجرایی، دانشگاه آزاد اسلامی واحد علوم و تحقیقات، بوشهر، ایران

چکیده:
منبع اصلی درآمدهای دولت در طی چند دهه اخیر همواره صادرات نفت بوده است. اما مدتهاست که سیاست گذاران و برنامه ریزان کشور به علت کاهش درآمدهای حاصل از نفت، نوسانات شدید آن،افزایش جمعیت و مهمتر از همه پایان پذیر بودن منابع نفت، ضرورت صادرات غیر نفتی را مطرح نمودند.خصوصا در ماههای اخیر که تحریم های فروش نفت ایران از سوی ایالات متحده آمریکا و اتحادیه اروپاوضع گردیده است، درآمدهای حاصل از فروش نفت به پایین ترین حد خود در چند ساله اخیر رسیده است، موضوع صادرات غیر نفتی یک بحث داغ در مجامع علمی و فرهنگی شده است. با توجه به اینکهصادرات غیر نفتی ارزآوری خوبی برای کشور به همراه دارد، اما این احساس برای ما وجود دارد که در صادرات این محصولات موانع و مشکلات مختلفی وجود دارد.مقاله حاضر با استفاده از شیوه ی توصیفی- تحلیلی و با بررسی مقالات موجود در این زمینه و و انجاممصاحبه با تنی چند از مدیران شرکتهای صادرکننده محصولات غیر نفتی، به تبیین موانع و مشکلات صادرات غیر نفتی و دسته یندی این موانع و مشکلات می پردازد. لذا هدف اصلی این پژوهش شناسایی و دسته بندی موانع و مشکلات بازاریابی صادرات محصولات غیر نفتی می باشد. ما موانع و مشکلاتشناسایی شده را به هفت دسته طبقه بندی کردیم. در آخر ما پیشنهاداتی برای رفع این موانع و مشکلات ارائه داده ایم.

دریافت این فایل

برای دریافت پروژه اینجا کلیک کنید